بحث هذه المدونة الإلكترونية

السبت، 26 مارس 2011

هفضل احبك طول عمرى

بحبك

يعني حروف اسمي واسمه متجمعين
محتاجين لحنان قلوبنا
يعني قلبي ويا قلبه مشتاقين
يعني انا مخلوقه ليه يعني انا عايشه لعنيه
يعني لسه في حياه رغم كل ويل و اه
لما تحس قلب ضمك جوة حضن
لما تحب حتي دنيا كل ما فيها حزن
لما تنسي هم عمرك وانت بس في قلب قلبك
اما تملك دنيا اجمل ما شفها حد
دنيا تشوفها في عينيه بين كلامه في لمسه ايديه
ياااااااه دي دنيا دنيا هاديه دنيا كل ما فيها حب
حب يخطف حب يسرق حب يملك كل قلب
مش مهم اذاي وليه المهم انا بين ايديه
عايشه معاه عشقه لهواه
ونظرة هاديه رقيقه من عينيه
انا لسه عايشه بذكري صافيه
يوم متقبلنا انا وهو صدفه
واتمني اموت وانا بين ايديه
نظرة في عينه فيها اماني فيها مكاني فيها زماني
كل دة ولسه بيسال يعني ايه كلمه بحبك
كلمه بحبك هي ايه هي الندي ليا وليه تجمع قلوبنا انا عمري ليه
ايوة بحبك يا قلب عمري هفضل بحبك لاخرعمري





هفضل بحبك

هفضل بحبك ولحد أخر يوم فى عمرى هعيشة ليك 
منتا حبيبى
وكل يوم بيفوت عليه بموت عليك دنا كل حاجة فية 
بتناديك 
هفضل بحبك 

طول ما انت معايا ما بقتش خلاص محتاج ولا حاجة من الدنيادى 
حبك عمال يكبر جوايه كل يوم 
أحلام انا شوفتها صدقتها وانا بين ايدك لمستها ومعاك خلاص بقت حقيقة بحسها 




بحبك هفضل احبك

بقولك بحبك وحشتينى رغم غيابك عنى 

بقولك حبيتك ودوبتينى فى سحر عنيكى 

لاخر عمرى هفضل احبك لانى دايب فى هواكى 

السكة مش طويله بينك وبينى 

بس اللى فى ايدى انى استنى 

ده انتى اللى حبك غير كيانى 

وبسببك انتى الحب ملانى 

حاسس انى قلبى خايف شويه 

بس خوفى ده غطاه حبى ليكى 

بحلف انى بحبك وانتى اللى اسمك محفور جوايا 

وهتفضلى فى قلبى وروحى لحد النهايه 

عيشت على ذكرى كلامك دة قدرى ونصيبى احبك وانتى مش معايا 

اوعى تقولى انى انانى انا بس حبيتك ومش قادر على نسيانك 

وفى النهاية كلة عرف انى حبيتك ومكانى يا حبيبتى مكانك 

وهحقق كل اللى فى بااالك 

بحبك بحبك بحبك



ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

المشاركات الشائعة